ريگان كوپا فلگ شيپ 1397-1400، مشخصات و قيمت

۱۷ بازديد ۰ نظر

خودروي زوتي T600 علاوه بر مدل مبتني بر جعبه دندهي 5 سرعتهي دستي در قالب مدل مبتني بر جعبه دندهي 6 سرعتهي خودكار مجهز به قابليت كلاچ دوگانه نيز توليد شده است. اين ايسيو در حدفاصل بين جعبه فيوز و باطري خودرو قرار دارد و در محل به اصطلاح بد دستي قرار گرفته است.در كمال تعجب دو تا پيچ بالايي نگه دارنده خودرو پيچ 10 هستند و دو تا پيچ پاييني و پايه نگه دارنده ايسيو پيچ 8 هستند كه دليل منطقي براي آن پيدا نكرديم. از خودروهاي مشابه آن در بازار چين مي توان به برليانس دلفين، جيلي پاندا، چانگان بني و بائوجان لچي اشاره كرد. از مشخصات زوتي زد100 مي توان به پيشرانه 1 ليتري 68 اسب بخاري 3 سيلندر اشاره كرد كه حداكثر سرعت آن 150 گيلومتر بر ساعت است. در آن زمان به نظر ميرسيد زوتي نوماد شباهت زيادي به دايهاتسو تريوس دارد و برخي معتقدند اين شركت اين خودرو را از دايهاتسو خريده و آن را دوباره ساخته و به بازار ارائه كرده است. اولين اتومبيل توليدي در كارخانه زوتي چين، زوتي RX6400 بود كه بعدا به زوتي نوماد تغيير نام داد.

 

همانگونه هرروز شاهد تغييراتي در صنعت خودرو هستيم اين بخش هم بدون تغيير نبوده و از سيستم هايي با كارايي پايين و وزن بالا به سيستم هايي با عملكرد بالا و طراحي به روز رسيديم به صورتي كه به طور كامل طراحي بدنه پخش اندرويد آريو z300 دچار تغيير شده و به يك تبلت شباهت دارد به صورت كامل قاب دستگاه به صورت اختصاصي براي آريو z300 طراحي شده است به گونه اي كه با استفاده از پخش كننده اندرويد آريو z300 هيچ عنوان ناسازگاري بصري با محيط داشبورد خودرو شما نخواهد داشت . هدف از بيان نكته فوق اين نيست كه عمل ريمپ ايسيوهاي داراي الگوريتم 9B 00 را يك كار دشوار، طاقت فرسا و پر ريسك جلوه دهيم بلكه مقصود ما نمايش توانايي هاي مجموعه ريمپ چيپ در شناخت كامل انواع الگوريتم هاي تشكيل دهنده دامپ ايسيو و تجربه ريمپ انواع مختلف ايسيوهاي خودرو آريو S300 است، همچنين نرم افزارها و پروگرمرهاي اورجينال نيز در ياري كننده ما براي انجام ريمپ ايسيو آريو S300 با سهولت و دقت است.

مايع خنك كننده داغ موتور از طريق لوله ورودي به رادياتور بخاري وارد مي شود. در نمونه دستي هم از طريق پورت usb، امكان شنيدن آهنگهاي مورد علاقه فراهم شده است. در ابتداي عرضه آريو با قيمت 75 تا 80 ميليوني كه وارد حوزه برندهاي معتبر همچون رنو فلوئنس و سراتو سايپا شد انتظارات ما از اين خودرو بسيار بالا بود و توقع يك كاراكتر پر قدرت را قبل از راندن خودرو داشتيم.بعد از فروش بسيار پايين نمونه هاي اوليه آريو و سپس كاهش قيمت بسيار زياد آريو در پي اقدام سايپا و ورود به رنج قيمتي 50 تا 60 ميليون تعداد خودروهاي آريو يا زوتي به مرور در خيابان ها زياد شد و فرصتي دست داد تا به بررسي، تست، آزمون و خطا و سپس ريمپ آريو بپردازيم.البته در حال حاضر با ارز كنوني قيمت آريو به 275 ميليون تومان رسيده است. غربيلك فرمان تنها قسمتي است كه شخصيتي مستقل داشته و از نمونه ژاپني موردنظر كپي نشده است.

دو تيپ 1.5 الگانت و 1.6 الگانت از نظر امكانات رفاهي و ايمني هيچ تفاوتي با هم ندارند و تنها تفاوت در گيربكس آن ها است به ترتيب به صورت دنده اي و اتوماتيك عرضه مي شوند. آريو نه تنها از J4 بزرگ تر است، بلكه طول و پهناي بيش تري هم از خودرويي همچون سمند دارد. مقايسه دنا و آريو سايپا ازنظر فني نشان ميدهد كه موتور اي الف 7 برتري قابلملاحظهاي نسبت به موتور 4 سيلندر خطي 16 سوپاپه آريو ندارد. اين موضوع، هرچند آزاردهنده و گوشخراش نيست، آرامش كابين را كاهش ميدهد. با اين حال آن گونه كه از شواهد امر پيدا است، بايد منتظر حضور مدل دنده اتوماتيك اين خودرو در بازار ايران باشيم. در اين خودرو از لاستيكهاي ۱۵ اينچ استفاده ميشود كه برندهايي مانند لاستيك يوكوهاما، لاستيك رودستون، لاستيك ميشلن، لاستيك نكسن و لاستيك بارز براي آن در بازار وجود دارد. Traum چون يك برند لوكس به حساب ميآيد به رسم برخي شركتهاي لوكس بر روي اتومبيلهاي ساخت خود هم از علامت تجاري استفاده كرده و هم اسم اين برند بر روي جلوپنجره مشبك مدلها نقش بسته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.